Redelijk stil in het Productreview topic .

Gestart door Technobeat, mei 10, 2013, 21:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Even een vraagje : Komt het door de crisis of door de vele en drukke werkzaamheden van onze mods dat er al even geen nieuwe drumgerelateerde reviews meer zijn bijgevoegd ?
Of zijn er eenvoudig weg geen interessante nieuwe spullen meer uitgebracht ?
   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Ja je hebt wel een punt, het is een tijdje geleden dat er een review voorbij is gekomen.
En dat komt eigenlijk door een mix van alle punten die je opnoemt, met de hoofdmoot op druk qua werkzaamheden ;) Het is best een beetje gedoe soms om spullen te vergaren en op de laatste musikmesse zagen we niet iets waarvan we dachten hee dat is intressant om eens uit te diepen, wat de tunebot of het sonor pedaal wel had..maar goed dr komt vast wel weer iets .. :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

#2
mei 11, 2013, 11:54 Last Edit: mei 11, 2013, 12:00 by animal

..maar goed dr komt vast wel weer iets .. :Y


De Ludwig Atlas Mount bijvoorbeeld  :Y

Een mail naar info@fentex-percussion.com will do (wellicht) the job.


Hammar


De Ludwig Atlas Mount bijvoorbeeld  :Y




Slim, maar ik ben er geen voorstander van. Natuurlijk scheelt het weer hardware montage op de ketel, maar meerdere montagepunten op één plek kunnen weer meer spanning op de ketel geven. Dit kan ten koste gaan van de resonantie.

animal

#4
mei 11, 2013, 12:03 Last Edit: mei 11, 2013, 12:04 by animal
Wellicht heb je gelijk, maar dan ga je voorbij aan de andere toepassings mogelijkheden, zoals het ombouwen van een hangende naar staande tom (waardoor zelfs op hardware kan worden 'bespaart', te weten aparte floortom brackets, wat de resonantie weer ten goede komt).

Robert-Jan

Ik ga binnenkort weer eens langs bij drumland..neem t mee, dat is inderdaad wel een item die even onder de loep genomen moet worden..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Gebruik maken van je netwerk RJ, je hebt toch een medewerker van fentex gesproken op de beurs?? ;)
Ene Edwin, ik gok dat dit z'n e-mail adres is ekas@fentex-percussion.com.

Robert-Jan

I know I know .. Maar t was sowieso nog niet in NL .. Nu misschien wel..we will see.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Zo kom ik er ook op  ;), een duits drumblad heeft ze voor een review 'geleend' van Fentex.

Robert-Jan

Ja fentex duitsland.. Waar Edwin werkt ;) maar ik ga er achteraan
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog