Alesis Strike Multipad

Gestart door animal, nov 20, 2018, 11:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal

Ja, ik wel. Ik gebruik nu de Roland SPD-SX en heb daarop voornamelijk blazers partijen/-secties op staan, van hele backing-tracks en 'loops van een aantal maten' tot een enkele toon (van trompet, sax, trombone) etc. .
Ik kan daarmee als drummer nu ook een grote melodieuze bijdrage leveren bij de band en het is best een uitdaging om te doen. Met de Alesis verwacht ik het melodieuze element nog wat verder te kunnen doorvoeren.

 

Robert-Jan

Ja..cool ding!
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Dennis

Ziet er zeer goed uit. Mijn SPD is net kapot gegaan en zat op het punt om een nieuwe te bestellen. Nu eerst deze uitgebreid testen in de winkel.
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben is de loading time tussen de kits. Bij de SPD schakel ik tussen de kits met metronoom aan, waardoor het tempo direct verandert naar het tempo van de volgende kit, ideaal bij medley's. Hopelijk kan de Strike Multipad dat ook!

kaboemba

Zie een kapotte spd !!!!!!!!!!

animal

Zeer uitzonderlijk.

kaboemba

#30
nov 25, 2018, 20:05 Last Edit: nov 25, 2018, 20:08 by kaboemba
Nou is toch zeker de vierde die ik tegen kom binnen 4 maanden.
Van brom, tot totaal geen leven tot een pad die het niet doet, dat laatste stelt waarschijnlijk niks voor.

En ik vind het toch opvallend omdat ik eigenlijk zelden roland/boss spul tegen kom wat kapot is.

Dennis

Ja een kapotte SPD, loopt soms vast in het menu, binnen een paar dagen wordt dit steeds erger totdat hij al vastloopt bij het opstarten en je er niks meer mee kan. Laat ik hem dan een paar dagen liggen doet hij het ineens gewoon weer. Wanneer ik hem dan weer gebruik begint het langzaam weer opnieuw. Opgestuurd naar Roland, 3 maanden niks van gehoord en naar er zelf achteraan te hebben gebeld te horen gekregen dat er een nieuwe moederbord in moet van 400,-.

animal

Wacht FF, hebben we het hier nu over een SPD-SX of over een SPD-30??

Dennis

Een sx


animal

#35
dec 14, 2018, 18:14 Last Edit: dec 14, 2018, 18:17 by animal
Sow hé! Hoeveel procent van alle in de afgelopen 8 jaar verkochte Roland SPD-SX'n zullen dan defect zijn?

Jazz

En daar dan ook nog 300 euro vragen ?
There is no music without jazz

kaboemba

Sow hé! Hoeveel procent van alle in de afgelopen 8 jaar verkochte Roland SPD-SX'n zullen dan defect zijn?
Geen idee maar dit is dus al de vierde in een paar maand tijd.
Maar goed jij wil liever lullig doen dan info krijgen en niet voor het eerst.

animal

#38
dec 14, 2018, 19:52 Last Edit: dec 15, 2018, 01:41 by animal
Ach ja, dat heb je als je dingen weer eens niet in het juiste perspectief ziet en dat is ook niet de eerste keer.
Er zijn de afgelopen 8 jaren heel wat SPD-SX'n verkocht, dan gaat er in die jaren wel eens 1 kapot. Mercedes, BMW, VW staan ook wel eens ongewenst stil.
Daarnaast posten gebruikers vaker over een probleem/defect dan dat ze iets posten als alles (gewoon) correct verloopt.

Maar verder "no offence" hoor.  :+
Met dank aan Hammar, die houd ik erin.

kaboemba

Tuurlijk zijn er heel wat verkocht, maar hoeveel in Nederland ?
En het ging er om dat ik pas zei dat ik er toch regelmatig 1 tegen kom die kapot is, daar werd aan getwijfeld.
Dus ik post gewoon wat ik tegen kom.

Een paar post terug was het nog zeer uitzonderlijk.


Martijn_

Ben beniewd, sta op het punt spd sx te gaan kopen, maar ik wil deze toch ff checken, interface ziet er veel overzichtelijker uit dan de roland.

animal

Ik vrees dat je geduld nog wel even op de proef gaat worden gesteld.

musiqman

Buiten europa is deze Strike al een paar weken te koop. In Europa is het nog even wachten. Ben zelf ook benieuwd.

animal

Precies, maar i.v.m. een eventuele beroep op garantie durf ik de Strike niet ver van huis niet te kopen.

animal

#44
jan 10, 2019, 15:38 Last Edit: jan 10, 2019, 15:41 by animal

animal


Omhoog