ATV aD5

Gestart door Otje, feb 09, 2016, 10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

kaboemba

Maar deze heeft wel weinig sustain.

Technobeat


Die Metal-9000 kit vind ik juist lekker vet , voor mij één van de beste standaard meegeleverde kits :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Niet mijn ding maar wel verschillende leuke kits samengesteld.
There is no music without jazz

kaboemba

Nope ook niet mijn ding, vind ik echt te overdreven.
Ik houdt meer van de fusion achtige sounds maar dan echt met weinig sustain.

Jazz

Ja, de sustain is bij n aantal wel wat te
Dat mag voor mij ook wel minder.
There is no music without jazz

drum1964

Moongel doet wonderen !!!!!!  8)7
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Jazz

Op n e-drum
There is no music without jazz

Technobeat


Je kunt het proberen , wie weet werkt het :+  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Heb weinig met de ad5 te maken, hooguit dat ik het daarvoor ga gebruiken maarrrrrrrrr



Potverdomme wat is dat jobeky een ruk bedrijf, wacht al een maand op mijn bestelling van wat triggers en kabels.
En als je nou nog op de hoogte wordt gehouden, maar nee 1 mailtje dat de bestelling in behandeling wordt genomen en verder niks.
Net maar weer een mailtje gestuurd en hopelijk krijg ik dan wel netjes antwoord anders morgen maar even bellen.
Tja engelsen je kan ze maar beter uit de eu flikkeren.

Zo dan, ik moest het ff kwijt.

Technobeat


Tja , de mail-communicatie is idd erg minimaal zullen we maar zeggen .
Toen ik destijds mijn bestelling gedaan had moest ik ook ruim 3 weken wachten voor het binnen was .
Alleen een bestelling-bevestigingsmail krijg je en als ze de spullen verzonden hebben .

Misschien is een telefoontje er aan wagen niet zo`n gek idee om de stand van zaken helder te krijgen .

Succes .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Ik hoop dat de triggers het waard zijn, maar ik denk het wel.

Nijlpaard

Dat krijg je als je voor een dubbeltje eerste rang wilt zitten. Goede service kost ook geld.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat

Dat krijg je als je voor een dubbeltje eerste rang wilt zitten
Het is meer een kwestie van goede prijs kwaliteit verhouding , en dat het wat langer duurt dan bij een Bax of Thomann moet je op de koop toe nemen .
Hij schijnt het bedrijf vrijwel alleen te runnen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

kaboemba

Heeft niks met voor een dubbeltje op de eerste rang te maken, het is dat ik gewoon die triggers wil.
Voor een dubbeltje op de eerste rang whoehahahaha, ik zal het mijn vriendin zeggen die zal met haar hoofd schudden en mij er even op wijzen wat er allemaal in de muziek kamer staat.

Nijlpaard

Fijn dat je zo'n begripvolle vriendin hebt die je je eigen muziek kamer gunt en dat je die nog met spullen kan vullen ook maar je mist geloof ik mijn punt.
Ik volg vanaf de zijlijn nu al een tijd dit forum en a. verandert het steeds meer in een e-drum forum (niets mis mee uiteraard) en b. constateer ik in dat geheel een vreemde tendens. 
Mensen zeuren en klagen over roland en yamaha. Te weinig innovatief, te duur, je betaalt alleen voor het merk. 
Vervolgens kijken die mensen naar allerlei alternatieven die gelijk, of misschien wel beter zouden zijn dan de gevestigde merken (elke keer wordt er weer iets onder hoera geroep aangekondigd), om vervolgens modules weer terug te sturen want het valt toch tegen, te klagen als spullen laat of niet worden geleverd, vreemd opkijken wanneer zaken niet blijken te voldoen na ontvangst etc. 
Even jou geval als voorbeeld. Die Jobeky kerel lijkt me een hobbyist die van zijn hobby zijn beroep probeert te maken. Het zou me niet verbazen als hij er ook nog eens een baan naast heeft oid. Als je daar dus mee in zee gaat weet je dat je niet alles hoeft te verwachten. Maar dan wel gaan mekkeren op een forum omdat je lang op je spullen moet wachten.
Bij de grote merken heb je je spullen opt tijd, je kan gebruik maken van een groot dealernetwerk en krijgt een betere garantie over het algemeen. Dat alles kost geld, maar het merendeel van de mensen schijnt dat niet te snappen.
Dus wordt er o.a. zoals in dit geval weer een trigger gekocht bij Jobeky om vervolgens te roepen dat hij niet vlug genoeg wordt geleverd. Had je zeg maar het drievoudige bij een gevestigd bedrijf betaald had je je trigger nu allang binnen gehad.
Vanuit dat oogpunt vind ik dat "voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten".
Just my 2 cents. Niets persoonlijks.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

kaboemba

#540
mei 10, 2018, 20:02 Last Edit: mei 10, 2018, 20:07 by kaboemba
Ik had trouwens niet door dat je een punt had ik zag het meer als gemekker vanaf de zijlijn.

Sorry maar de gevestigde bedrijven maken die triggers niet.
Bovendien mag ik mekkeren na een maand, ik heb zelf een bedrijf naast mijn werk en nee dan ben ik niet zo snel als bax of thomann maar ik laat niemand een maand wachten en het is heel normaal om in ieder geval even een mailtje te sturen.

Ik snap best dat je bij een groot bedrijf een beter netwerk hebt en zeer waarschijnlijk snellere service en mogelijk zelfs betere garantie (al is dat laatste compleet uit de lucht gegrepen).

En ja er is een groep die meer zoekt naar alternatieven, dat gebeurt bij gewone drums overigens ook.
Grappig trouwens want de alternatieven bij gewone akoestische drums worden juist als beter/custom what ever gezien.
En ja ik heb alles al gehad zo ongeveer, en er zal vast ook nog meer komen.
Roland vind ik nu eenmaal niks en yamaha heb ik een tijdje tevreden gebruikt.
Ik snap dus eigenlijk niet wat er vreemd is aan die tendens, dat jij het vreemd noemt maakt het niet vreemd natuurlijk.

1 van de redenen dat dit bij edrums meer gebeurt is omdat die markt nogal innovatief is en dus volop in ontwikkeling.
Tja soms koop je dan iets wat later niet aan de verwachting voldoet, maar he als we allemaal kopen wat de grote jongens maken denk je dan dat de markt nog zo innovatief is ?

Ik vind persoonlijk de zoek tocht deel uit maken van de hobby.
Niks persoonlijks hoor gewoon mijn 2 centen.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drfill

facebook had wat vertraging maar voor de atv users..   https://store.atvcorporation.com/en
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Nieuwe Zildjian 14'' K hats ( 7 usd ) en een PdMapleHd K22x18 kick ( 4,5 usd ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Hoi
Ik heb wat hulp nodig
Ik wil wel bestellen bij atv maar het leveren. Komt toch niet uit Amerika ?? Degene die m heeft, waar hebben jullie die besteld?
Ik wil 2 crashes, de c14" en de 16" voor de 16 heb ik de aansluiting voor n 3 zone.
Voor de 14 , kan daar mijn stereokabel vanuit de aux op ?
There is no music without jazz

drfill

#545
jun 04, 2018, 17:02 Last Edit: jun 04, 2018, 17:05 by drfill
onderstaande  of anders maatwerk in drums ..  kabel aansl moet je aan animal vragen, denk..
https://www.drum-tec.de/cymbals/atv
https://www.thomann.de/nl/e-drum_bekkenkussentjes.html?filter=true&manufacturer%5B%5D=ATV&price-first=0
 


td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

drfill

ps.   kabels aux. aansluiten zou met een van deze dingen kunnen..  2 mono kabels naar stereo in
https://www.drum-tec.de/a201-tm-stereo-klinken-splitter-adapter
https://www.thomann.de/nl/pro_snake_tpy_2003_jbb.htm

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

kaboemba

Ik vind het prachtig, antwoord op een vraag waar niet eens duidelijk is wat de vraag is.
`wat bestellen` wat is WAT.

Ik haal echt nergens uit dat ze een splitter nodig heeft, als ik al wat uithaal dan is het dat ze 2 bekkens wil bestellen.

Of ben ik nu gek

animal

#548
jun 06, 2018, 00:08 Last Edit: jun 06, 2018, 00:10 by animal
Een multi vocaaaaaaaaaaaaaale bril nodig?  8)

'Wat' Jazz wil bestellen is het volgende.
Ze geeft aan twee ATV crashes te willen kopen, de c14 (de juiste type aanduiding) en een 16 ( waarbij ze de 'c' helaas vergeet ) .
De c16 wil ze aansluiten op reguliere cymbal aansluiting, de c14 op een Aux-ingang.
Het enige wat mij onduidelijk is, is over welke/wat voor 'mijn stereo kabel' Jazz het heeft.

Ik heb mijn Atv cymbals bij Bax-shop gekocht.

Jazz

Animal heeft t inderdaad goed. Het is niets ingewikkelds.
Nu is t zo dat er in de roland cymbals,in de 16" n dubbele ingang zit en in de 14" n stereo-kabel gaat vanuit de aux. mijn vraag is of daarin iets veranderd bij de atv-cymbals ?
There is no music without jazz

Omhoog