Het "BASDRUMPEDAAL" topic

Gestart door Juniper, sep 15, 2011, 22:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

Die lijken wel erg op deze: http://www.czarciekopyto.com/en

HHBBXX

Die lijken wel erg op deze: http://www.czarciekopyto.com/en
Alleen zijn die wel helemaal klaar of eigenlijk af ;)  Wat een mooi spul zeg!
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

ddrsonor

Nieuwe pedalen van Adoro, eerste gezicht is niet verkeerd......

https://www.youtube.com/watch?v=jkRx3VX_Xik&feature=youtu.be

drfill

viool bij een dubbelpedaal : p   ..slim die conversie naar longboard,  en beaters in het midden..  ziet er mooi uit ..  idd
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Nijlpaard

En binnenkort te proberen en te bekijken in Nederland :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Technobeat

En binnenkort te proberen en te bekijken in Nederland :)
O.A. bij een niet nader te noemen Drumkelder in Hengelo ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Star

#732
aug 24, 2017, 11:49 Last Edit: aug 24, 2017, 18:37 by Star
Sinds kort speel ik met het Precision Coil pedaal van Dixon, een erg fijn pedaal.
Het even wennen omdat dit pedaal met een ander soort veer werkt die werkt op torsie, de klopper komt daardoor ook sneller terug.


Dixon drums & hardware.

mogwai

#733
dec 18, 2017, 20:45 Last Edit: dec 18, 2017, 20:48 by mogwai
hoi,

ben nieuw hier..

ik speel sinds enkele jaren op een iron cobra, na enkele goedkope tweedehandse die niet goed voelden.

nadat mn eerste cobra gepikt werd na een optreden , heb ik gewoon dezelfde gekocht omdat ik het een goede vond.

uitstekende pedaal. zeker voor iemand als ik, die niet teveel van technische aspecten ken...

nooit problemen mee gehad, tot twee weken terug ik een mindere grip voelde en niet op repetities kan sleutelen aan de drum (en ook niet erna of ervoor, aangezien mn drum in een opbergruimte staat).

daarmee heb ik de pedaal naar huismeegenomen met een sleutel, alles is vast .....maar het beatholder stuk kan ik gewoon met mn handen verschuiven. iemand die weet wat er zou kunnen schelen? ik vrees het ergste.. : (

dank je!







Joris

Dat zit normaal gesproken toch gewoon met een inbus vast? Zit die er nog gewoon in?

Ga anders gewoon even bij een muziekwinkel langs, er is vast wel iemand die er even voor je naar kan kijken.

Walter RS

Wat Joris zegt. Die zit als het goed is gewoon vast met een boutje, als die er nog in zit dan.

Stokmans

#736
dec 19, 2017, 08:50 Last Edit: dec 19, 2017, 08:57 by Stokmans
Zit inderdaad vast met een gewoon boutje, zo eentje die je met een stemsleutel aandraait. Origineel zit er bij deze bout zelfs een tonnetje wat je er omheen draait om hem te borgen.

De onderste bout:



Kortom, niks aan de hand  :)

drfill

en kleine inbus op 6-kantige as ..  grotere inbus in de drager.. zo'n setje inbussen is wel handig om te hebben.. iig..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog