Notebook

Gestart door Jazz, okt 02, 2018, 12:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jazz

Ik speel vaak met muziek op papier op n standaard. Meeste nummers heb ik eigenlijk geen papier nodig. Het is meer wat onzekerheid van mij dat ik dat gebruik.
De grootte van dit vind ik wel heel storend. Vooral bij n optreden vind ik t niet uitzien.
Onze gitaristen maken gebruik van n programma op n notebook maar dat is met gitaarnoten. Dat is voor mij totaal niet overzichtelijk.
Oh, en ik wil in de tekst wel wat kunnen toevoegen!! en het meelopen van de tekst is wel net zo handig.
Heeft iemand n idee/suggestie wat ik daar t best mee kan doen ?
There is no music without jazz

hjs

Ik heb wel eens iemand met een ipad gezien met daarop de partij en ook gelijk het juiste tempo.

kaboemba

Setlist helper of vergelijkbare apps.
Draaien vaak op android en/of ios.

Werkt prima.

Jazz

Kunnen daar notities bij geschreven worden ?
There is no music without jazz

Nijlpaard

On song. Kan je tekst mee laten lopen en notities toevoegen.

https://youtu.be/z5BP1q_LHsA
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jazz

#5
okt 02, 2018, 15:32 Last Edit: okt 02, 2018, 15:58 by Jazz
Komen daar niet standaard gitaar noten mee ?
Of staat dat daar alleen als voorbeeld.
There is no music without jazz

kaboemba

Volgens mij een voorbeeld, je kan dacht ik elk type document er in zetten.

Jazz

Mijn wederhelft heeft onsong geiinstaleerd. Morgen dus maar lezen en uitproberen en ik hoop dat t niet te lastig is.
There is no music without jazz

Jazz

Op mijn onsong notebook is gisteren spontaan de back up verdwenen.
In eens was alles weg. Het maakt automatisch back ups en in febr. Is er nog n nieuwe gemaakt. Weg dus.
Mijn man heeft uiteindelijk de nummers teruggevonden maar alle aanvullingen/opmerkingen/ritmes, nou ja alles dus wat toegevoegd was bij t werk is weg.
Denk dat ik van ieder nummer maar n back up maak.
Heeft iemand dit n keer meegemaakt ?
Misschien is t verstandig om van n ander systeem gebruik te gaan maken?  Het was,is, in ieder
n enorme desillusie !!
Heeft iemand n suggestie wat verstandig is om te doen ?
There is no music without jazz

Nijlpaard

Vaker automatisch backups laten maken ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Harre

Heeft iemand n suggestie wat verstandig is om te doen ?
Backups niet automatisch laten maken maar gewoon handmatig doen, extern opslaan en controleren of de backups er daadwerkelijk staan en werken.

<nerd mode>Ik draai hier 2 x extern alles in huis en heb nog een keer alles bij m'n vader.</nerd mode>
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

kaboemba

Geen idee of het bij onsong ook kan maar ik sla de backup op in DE CLOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jazz

Opgeslagen in googledrive
There is no music without jazz

Omhoog