Wie treedt waar en wanneer op?

Gestart door Hellwin, feb 14, 2012, 08:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Je zou van het drummen je beroep kunnen maken Joris ;)  , veel plezier .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris

Je zou van het drummen je beroep kunnen maken Joris ;)  , veel plezier .
Dat is het al gedeeltelijk, Ik ga niet voor de hobby even een maandje gratis spelen, ik moet ook huur betalen.


Nijlpaard

Volgens mij bedoelde Techno dat ook niet letterlijk :P

Maar ziet er uit als een gave tour Joris. Have fun !!
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Harre

Ik ben ook weer even een maandje onderweg

<insert lijstje hier>

 *O*
Nieuwsgierig... Hoe doen jullie dat met het vervoer, Joris? Ik zit ontzettend graag in de auto (ook wel handig met zo'n beroep) en de afstanden zijn onderling niet super groot, maar alles bij elkaar tik je toch een behoorlijk dotje kilometers weg en dan heb ik het nog niet eens over de reis-uren én dat je nog moet spelen ook.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Joris

Gewoon zo'n tourbus met een trailer, en er rijdt ook nog een mercedes sprinter busje mee omdat er teveel apparatuur en decor gedoe van Kamelot mee is. Maar dus wel met een stuk of 18 personen in een bus, dus dat is op zich wel veel drukte als iedereen wakker is.

hjs

En vannacht gelijk de bus in en richting Hamburg waar jullie dan hoe laat aankomen?
vrijdag in de loop van de ochtend?

Joris

Ik weet alleen dat we de ferry van 8:30 's ochtends hebben en dat het in totaal een reis van 26 uur is. Maar hoe laat we precies in Hamburg zijn weet ik niet.

Jazz

Succes !
There is no music without jazz

Harre

Ik weet alleen dat we de ferry van 8:30 's ochtends hebben en dat het in totaal een reis van 26 uur is. Maar hoe laat we precies in Hamburg zijn weet ik niet.
Beetje late reactie, maar hou in de omgeving van Bremen rekening met mega vertragingen. Ze zijn daar met de weg bezig (al tijden, maa ja... dat is Duitsland eigen blijkbaar) en anderhalf uur vertraging is daar op bepaalde momenten niet meer dan normaal.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Joris

Duitsland is altijd een drama, ze zijn altijd wel ergens bezig. Maar we kunnen niet sneller dan we gaan, er zit nou eenmaal niet meer dan 24 uur in een dag.

hjs

Maar we kunnen niet sneller dan we gaan.
Nou, met dat voetenwerk van jouw  :6

Joris

Beter wij spelen weer op 70.000 tons of metal, even 4 dagen op een cruise in de Caraïben  *O*
Dit jaar weer, maar dan met Atrocity. Deze keer naar Labadee, Haiti.

En in April 2 shows in Japan.

animal

Doe je weer goed Joris  :Y . Zal weer genieten worden.

hjs



oogkleppen op  :6

Robert-Jan

Japan is zo vet! Tof man.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Joris

oogkleppen op  :6
Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer gehad dat het even mis ging vanwege het uitzicht. Dat was in Puerto Rico, daar stond me toch een te dansen  O+  *O*

dunDaan

oogkleppen op  :6
Neeeeeej,  juist niet, eindelijk wat leuks te zien op het podium  :Y  *O*
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

drfill

bijna letterlijk 'een tiet op een drumstel' .. maar best slim ..gaat erin als bier bij die metal fans..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Jazz

Geweldig Joris !
       Alleen dat domme gekronkel van die dames........
  Super irritant
There is no music without jazz

animal

Alleen dat domme gekronkel van die dames........
  Super irritant
Deze reactie, je kon er op wachten, weer heerlijk voorspelbaar ;) (en ik begrijp het ook nog, het moet niet gekker worden....  :N ).

Jazz

En die reaktie had ik verwacht......
There is no music without jazz

animal

Toch zeker niet hetgeen wat (tussen haakjes) staat, of dat ook?? Dan wordt het eng. ;)

Jazz

Ach, je kwetsbare kant .......best wel lief
There is no music without jazz

FreeFloater

Twee keer met m'n band tijdens Eurosonic Noorderslag (ESNS):
16 januari, 23.00 uur, proeflokaal 't Kantoor
18 januari, 22.00 uur, Café Knarie

www.mrknowhow.nl
Pearl | Paiste | Evans | Pro Mark

Omhoog