In ear monitor

Gestart door SoftailClassic, okt 03, 2011, 22:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Jazz

Dat kan ik wel doen . Heb n mail naar de kno arts gestuurd met dit probleem.
Ennuh, misschien wel n maf idee maar als de trillingen via de schedel binnenkomen kan ik dit misschien wat dempen door n band (voorhoofd naar onderkant achterhoofd) omdoen.
Je weet maar nooit. Wie weet dempt dat. Donderdag met reperteren maar eens proberen, de basmonitor maar eens flink openzetten.,  moet toch wat proberen.
   Drukke nacht gehad.
There is no music without jazz

Nijlpaard

Kan de doktersassistente wel voor je controleren toch ? Hoef je niet meteen voor naar de kno arts
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Jazz

#152
nov 11, 2018, 15:37 Last Edit: nov 11, 2018, 15:40 by Jazz
De assistentes  hier in de praktijk zijn alles behalve kundig. Het is al heel
wat als je n korrekt labbriefje meekrijgt. Er lopen daar zoveel dingen fout. Verkeerde info e.d.
De mail die ik gestuurd heb komt natuurlijk bij de assistente van de kno terecht.
Voor n afspraak moet ik toch eerst bij de huisarts zijn. Maar als de kno er niets mee kan, scheelt weer een afspraak wat niets oplevert. En als er wel wat kan is n afspraak zo gemaakt.
--Vorig jaar is er door de audicien n uitgebreid onderzoek gedaan. Alles funktioneerde prima.
--ik heb afgelopen jaar al zoveel advies gevraagd
There is no music without jazz

kaboemba

Misschien ben ik wel raar, maar je stuurt een mailtje naar de kno arts en dan verwacht je een antwoord of hij er iets mee kan.
En daar onder lees ik "ik heb afgelopen jaar al zoveel advies gevraagd".

Dus je vraagt advies aan van alles en iedereen maar diegene die je echt zou moeten kunnen helpen stuur je een mailtje met een omschrijving van je probleem en dan wacht je het maar af.
Zo komt het op mij over.
Als je klachten serieus zijn, hup naar de dokter en door laten sturen naar de kno arts.

Ik had ook heel veel last van mijn oren, naast mijn tinitus, heel irritant. Bleek na een simpel bezoekje aan de dokter gewoon vocht achter het trommelvlies te zijn.

Jazz

Misschien heb je gelijk. Kan wel een afspraak maken.
There is no music without jazz

Jazz

#155
apr 19, 2019, 14:33 Last Edit: apr 19, 2019, 14:36 by Jazz
Ik gebruik 2 max 3 keer n earphone met optreden op de e-drum. Verder wordt er acoustisch gespeeld.
Nu heb ik n I-phone, I-pad earphone en die is kwalitatief echt slecht op mn module (Atvad5)
aangezien ik t zo weinig gebruik wil ik er niet teveel geld aan uitgeven maarrr, t moet wel
fatsoenlijk klinken. (Zou nog de mogelijkheid hebben om mn koptelefoon op te zetten maar dat ziet niet uit.)
Kan iemand me laten weten welke merken hiervoor in aanmerking komen ? Wat n fatsoenlijk geluid op de module geeft.
There is no music without jazz

Omhoog