ATV aD5

Gestart door Otje, feb 09, 2016, 10:22

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

animal

Ik blijf het veel geld vinden voor 5 drumkits
Ze worden ondertussen met 12 drumkits uitgeleverd, maar voor mij geldt echter kwaliteit boven kwantiteit. Ik heb edrums gehad met 100 kits, uiteindelijk gebruik je er maar een 'handvol'.

Otje

Zeker! D De ATVa5 is me een drumstel. Mooier & beter ben in ze nog niet tegen gekomen in de E-drum sector. Komen er nog n cymbals en updates uit ook. Eénmaal gekocht NOOIT meer weg doen// Of aan mij natuurlijk Animal en al die anderen die er éen hebbuh of dreigen aan te schaffen.'( De ATV lijkt wel voor mij gemaakt)
 Ga je jaren plezier aan beleven!

Jazz

Voor 4.5 duizend euro....
        Zal de staatsloterij toch wat moeten doen.
There is no music without jazz

Technobeat

Ze worden ondertussen met 12 drumkits uitgeleverd
En van die 12 zijn er toch zeker 10 erg goed :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

Voor 4.5 duizend euro....
Niet helemaal , voor +/- 500,= euro bijbetaling heb je een zeer goede module , en die kun je gewoon aansluiten op je Roland kit .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Evengoed even mee wachten. Net een nogal dure vakantie achter de rug.
Maar het zou er heel goed n keer van kunnen komen.
Wat in t vat zit.............
There is no music without jazz

kaboemba

Och vandaag is het de ATV5a of hoe dat ding heet, gisteren was het de 2box en morgen dat ding van pearl.

animal

 8)7 Mijn zoon zei het op 5 jarige leeftijd al tegen z'n opa:" over 80 jaar ben ik 85 en ben jij dood hè opa????  8)7

Jazz

Heerlijk die logica
There is no music without jazz

drfill

ik sense reken en beleggings talent..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

8)7 Mijn zoon zei het op 5 jarige leeftijd al tegen z'n opa:" over 80 jaar ben ik 85 en ben jij dood hè opa????  8)7
Als dat niet zo was zou het een wereld wonder zijn .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

#286
jan 20, 2018, 11:48 Last Edit: jan 20, 2018, 20:43 by animal
Ja mooi die cymbals, nou nog een mogelijkheid om ze allemaal op hun aD5 module aan te sluiten  :')
Aha, die uitbreiding komt er dus, de 'expansion' maakt gebruik van de ATV-link achterop de aD5-module. Voorziet de module van meer Trigger-inputs en Multi-out, ik ben zeer benieuwd.
Goed bezig daar bij ATV  :Y

drfill

ja, komt ie er ?  ik lees wel geruchten over die RJ45 connector, maar ik kan niks concreets vinden..
maar idd zijn ze goed bezig (met die aDrums, en cymbals..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

Bekijk deze link http://www.atvcorporation.com/en/, met enig geduld komt de info kort voorbij.

Technobeat


ATV maakt idd echt werk van hun drums en module , ze houden woord en blijven met uitbreidingen en updates komen en dat kan een E-drummer zeker waarderen :)  :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Wow,     ja, ik wil !!
Echt !!
There is no music without jazz

Technobeat

ja, ik wil !!
Echt !!
Aha , heeft je man je ( weer opnieuw ) ten huwelijk gevraagd ? :)  ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

#292
jan 21, 2018, 16:38 Last Edit: jan 21, 2018, 21:01 by Jazz
Alleen als t financieel een fikse bijdrage oplevert
There is no music without jazz

Technobeat

#293
jan 21, 2018, 19:17 Last Edit: jan 21, 2018, 20:41 by Technobeat
 :+ .


@ drfill : Welke trigger instellingen heb jij moeten doen met de aD5 ?
Eerst een bepaald merk proberen en dan fine tunen met sensitivity - threshold en crosstalk of had je meteen de juiste settings te pakken ?
En werkt het instellen van de snare m.b.t. X-stick en rimshots goed ?

Want als ik het goed heb heb je een uitgebreide omgebouwde A-kit met inbouw brug-triggers in alle toms - snare en bassdrum .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Zou willen dat hij in de buurt zou wonen........
There is no music without jazz

drfill

@ drfill : Welke trigger instellingen heb jij moeten doen met de aD5 ?
er zitten een paar 'wizards' in..  cross talk wizard, 3x zacht/3x hard op alle pads, en toen wat fine tunen
(en gewoon roland pd125 gekozen) ..  werkte prima..  heb brug triggers in toms, bassdrum trigger boven beaters..
ik heb nu een 13" drum tec diabolo snare/ real feel, met center trigger..  ik wilde een atv 13" snare maar moest hier
te lang op wachten..   maar ben zeer tevreden met deze drumtec..  (heeft ook geen hotspot)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

kaboemba

Ik kon tegen een mooie prijs een licht gebruikt ATV ad5 kopen.
Heb net de knoop doorgehakt en krijg deze dus hopelijk deze week, internationale post dus kan even duren.

Ik ben zeer benieuwd, leek eerst niet zoveel te worden met deze module maar heb via diverse fora begrpen dat het inmiddels een heel stuk beter is en dat er veel aan gedaan wordt.
Bovendien zag ik dat mijn yamaha pads compatible zijn, dus de gok genomen.
Ik ben heel erg benieuwd want het klinkt geweldig wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, niet de oudere filmpjes maar de nieuwere echt wel. Wat mij opvalt is dat niet alleen de trom geluiden maar zeer zeker de bekkens heel goed klinken (iets wat ik op de yamaha en zeker ook de rolands nog steeds niet sterk vind).
Hoop dat de module ook erg goed werkt met de omgebouwde sonor safari kit.

Ik laat weten hoe e.a. gaat.
Eerst binnen hebben dan de hele zooi eventueel updaten, begreep dat met de nieuwe firmware ook meteen de kits uitbreidingen er op staan ?

Ik kan niet wachten !!!!!!

Jazz

Dat is goed te horen! Inderdaad hopen dat t niet te lang gaat duren.
Ben heel benieuwd.
There is no music without jazz

drfill

#298
jan 22, 2018, 10:28 Last Edit: jan 22, 2018, 10:32 by drfill
die 12 kits heeft iemand hier ook ge-upload  https://drive.google.com/drive/folders/1IA-CTV_8fjb3En42s-e-icoZyqTSfxbG
(zijn gewoon gehutselde sounds eigenlijk..)
pas op met die soundstore, want ik heb geloof ik voor 45 euro sounds extra gedownload.. lol  kost ie module toch
iets meer..  de laatste snare (MtBrass 14x4) is maar 3,9 mB en dit hoor je ook..  (vind ik geen 7 euro waard,  was met kerst 1 euro)
alle gratis sounds zowiezo proberen..  geheugen ruimte genoeg..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

animal

Mooi kaboemba, gefeliciteerd. Waar moet de module helemaal vandaan komen?
Ik ben benieuwd naar je altijd ongezouten mening  ;) .

Omhoog