Ondertussen bij Pearl... Mimic pro module

Gestart door Robert-Jan, jun 24, 2016, 11:18

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat


Oké , in dat geval kun je : / zijn ouders schrappen en is hij in de gelukkige omstandigheid om zich al dit moois zelf te kunnen veroorloven .

Het zij hem gegund :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

HHBBXX

Oké , in dat geval kun je : / zijn ouders schrappen en is hij in de gelukkige omstandigheid om zich al dit moois zelf te kunnen veroorloven .

Het zij hem gegund :)  .
Of hij heeft hem even in de serre/woonkamer opgebouwd voor het filmpje en gaat hem na de opnames weer in de schuur opzetten  :6
Wel mooi spul, alleen hoor ik geen verschil in de cymbals bij de verschillende kits en eigenlijk vind ik die cymbals niet zo mooi klinken. Persoonlijke smaak natuurlijk...
Ik ben wel benieuwd wat je als omgevingsgeluid hoort als hij zo speelt, dus zonder de bijdrage van de module bedoel ik.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

Technobeat

Hier een mooi filmpje m.b.t. de instel mogelijkheden in de Mimic Pro module en die zijn zoals je dat van een topper in deze prijsklasse mag verwachten , zeer uitgebreid dus :)  .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

Hey hey , ook in Nederland is de Mimic nu te koop , bij onze grote vrienden van Bax voor 2499,= euro met 3 jaar garantie :)  :)  .
levertijd zal dan nog wel een puntje worden maar alla .

Wie o wie besteld hem en test hem uit ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

hjs

Hey hey , ook in Nederland is de Mimic nu te koop , bij onze grote vrienden van Bax voor 2499,= euro met 3 jaar garantie :)  :)  .
Vanmorgen in de mail, als het ervoor in aanmerking komt scheelt dan lekker ;)

Citaat
8% korting bij bax-shop.nl

Bax Music heeft alles voor de muzikant, van instrumenten tot complete geluidssystemen, en biedt nu 8% korting op vrijwel het gehele assortiment.*

Kortingscode: PAYPAL2017

Technobeat

#105
nov 14, 2017, 23:57 Last Edit: nov 15, 2017, 00:00 by Technobeat
Heb net de bestelprocedure doorlopen maar durf nog niet op de button ' bestelling afrekenen ' te klikken want dan zit ik er misschien aan vast , maar ben nog geen mogelijkheid tot kortingscode invoeren tegen gekomen , of zit dat vakje pas op het laats bij bestelling afreken ' ? ( scheelt wel mooi 200,= euro als het waar is ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Ik kan de code op de eerste pagina ' winkelwagen' onderaan invullen, de code lijkt te worden geaccepteerd, dus succes.

drfill

die 200,- is heel fijn, natuurlijk..  maar die 22 weken dan weer niet..  en misschien valt het ook mee, en ben ik te negatief..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

maar die 22 weken dan weer niet..  en misschien valt het ook mee, en ben ik te negatief..
Misschien wel , het kunnen er net zo goed 21 zijn ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

#109
nov 16, 2017, 00:20 Last Edit: nov 16, 2017, 00:22 by drfill
in ieder geval ergens volgend jaar leverbaar..  bij bax (vlgs verkoop)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

kaboemba

Dan koop je hem nu, 22 weken wachten en dan blijkt deze ergens anders meer dan die 200 euro goedkoper te zijn.
Ja je kan het terug sturen.
Neuh ik wacht wel.

Technobeat


Voorlopig kost hij bij de paar huidige aanbieders 2499,= standaard ( behoudens Bax met hun grillig prijsbeleid ) .
Als hij meer algemeen verkrijgbaar gaat worden en wij hem in het echt kunnen uitproberen in de drumwinkel heb je meer kans op scherpere aanbiedingen .
Echter , vaak maken producent en winkels vaste prijs afspraken en daar mag maar sporadisch van worden afgeweken , en DIE kans moeten wij dus pakken .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Heb je hem nou besteld, Technobeat?

Technobeat

#113
nov 18, 2017, 18:54 Last Edit: nov 18, 2017, 18:59 by Technobeat
Euh , 2295.= euro Animal ,  ik wacht ' even ' tot dat ik hem in de winkel ( keymusic of zo ) kan uitproberen en zelf kan beluisteren of hij echt zo super goed is als wordt beweerd .
Die korting bij Bax zal nog wel eens vaker voorbij komen neem ik aan , en 22 weken levertijd .......
Maar heb jij hem dan inmiddels in order staan ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Nee, ik heb op het 'andere paard gewed'. ;)

Jazz

Die van Sinterklaas........
     Flink zingen dus
There is no music without jazz

animal

Nee, op dat paard doelde ik niet, ik heb het niet zo op schimmel. ;)

drfill

de drum-tec lijst..  .. en vlgs mij 'hoef' je hem niet te proberen, iets beters is er niet op het moment..
als module  (als je alle triggers goed afsteld..)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

Nee, ik heb op het 'andere paard gewed'. ;)
Aha , en daar is de verwachte levertijd maar 3 weken .

drfill : jij ook ....... ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

eh.. nee..  ik ga het proberen met een poor man's mimic ..   een atv ad5 en een 2box,
ok.. da's 2 modules maar dan 800 en 700 euro..   is dat 'niks' dan missch een mimic ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

Een aD5 .... is zeker een goed ' alternatief ' , goede lange samples / grote layers en een steeds verder uitbreidende soundlibrary , heb hem ook gehad ( een jaar geleden ) maar omdat de tomrims niet ondersteund worden bij deze module en de insteloptie`s vrij beperkt zijn heb ik hem weer terug gebracht .

Een 2Box , ook goed maar een beetje achterhaald inmiddels ( Mimic ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

ja, ik doe niks met mn tom rims..  wil ze zelfs niet raken ..  lol  ..behalve snare..
insteloptie's  zijn heel beperkt, maar met firmware 1.3 speelt het toch boven verwachting..
snare speelt super.. alleen sommige zijn te 'ringy'  zou er haast moongel op plakken
(zo 'echt')  maar kan er dus niks aan veranderen ..  had n b-stock voor weinig ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

#122
nov 19, 2017, 19:45 Last Edit: nov 19, 2017, 19:48 by Technobeat
Niets mis met de aD5 , en hij wordt idd steeds beter .
Wat dat betreft blijven ze bij ATV niet stil zitten en werken continu aan het verbeteren van hun producten .
Anders dan andere producenten die een module op de markt plempen en daar moet je het dan mee doen , niks update`s of aanpassingen , gewoon na 5 jaar weer een nieuwe .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


@ drfill : Heb je al wat gratis / betaalde , snares / kits uit de ATV soundlibrary gedownload ?
Misschien zitten hier snares bij die geen of veel minder ' ring '' hebben .....
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

off topic maar idd, ik heb er nu 3 die wel bevallen.. en deze ga ik nog layeren met
gelijkgestemde snare 'head' samples van 2box, die hebben betere ghostnotes ..
ik denk dat het wel wat word, zo ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog