Drum teacher gezocht in Rotterdam area

Gestart door veecharlie, nov 07, 2017, 17:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

veecharlie

Hallo iedereen!

Deze is mijn eerste post hier, ik ben frans dus sorry voor mijn slecht nederlands.
Ik ben op zoek op een goede drum leraar in de Rotterdam area.
Ik heb 10 jaar ervaring, speel met een serieuze band, heb mijn eigen projecten en ik wil echt goed drums studeren. Ik wil graag dichter het pro niveau komen. Ik weet een beetje van alles, ben heel goed met "ear training" maar redelijk slecht met theorie (dat is juist wat moet veranderen)... of moet beter ontwikkeld worden.
Ik wil geen drum les dat ik moet een uur blijven zitten met één oefening, maar liever concept, theorie, sommige korte oefeningen en huiswerk. Progress.

Ik zou heel graag willen vragen om referenties en liever leraren met een website zodat ik kan het achtergrond zien.

hartelijk bedank :)

Otje


veecharlie

Nou uhh Charlie, wat je vraag aangaat (overigens,zo slecht is je nedelands nou ook weer niet) kan ik niet héel veel voor je betekenen: maar toch.. voor wat 't waard is.
https://www.google.nl/search?source=hp&ei=a_wBWoniDMmxsAfqybuYAQ&q=drumleraar+rotterdam&oq=drumleraar+rot&gs_l=psy-ab.1.0.35i39k1j0i22i30k1l7j0i22i10i30k1j0i22i30k1.1656.6897.0.9358.15.14.0.0.0.0.357.1500.10j3j0j1.14.0....0...1.1.64.psy-ab..1.14.1493.0..0j0i67k1j0i3k1j0i131k1j0i203k1j0i30k1.0.IhJTAf8DKu8
 ..

NB .. Ben jij dit..? "Welcome"!

"Charlie" betekent C in phonetic alphabet ;) (mijn achternaam), maar geen probleem hehe. Ik vraag op een forum omdat ik verwacht dat er mensen zijn met ervaring met bepaalde leraren. Te makkelijk om Google te gebruiken maar ik maak een investering. Voor mij, het is toch logisch om een goede keuze te maken met mijn geld en tijd.
Het is mij op de video, ja. Bedankt :)

Otje

Geen Dank! GOED BEZIG.  Succes!

Black Page

Google op Hans Greeve.  Www.jaysplace.nl

Il est magnifique

Omhoog