2000 drummers aan zee

Gestart door hjs, aug 01, 2018, 22:00

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

hjs

https://www.2000drummersaanzee.nl

Nog mensen zich opgegeven?

Omdat ik er ook op de maas bij was wil ik dit niet missen. Helaas uitgeloot voor Noord, maar scheelt weer sjouwen  *O*

hjs

Was weer gaaf  *O*

Jazz

Kan me voorstellen dat t heel bijzonder was.
Hoop dat er foto's te zien zullen zijn.
There is no music without jazz

Hammar

Op de Facebook pagina van de Slagwerkkrant staan genoeg foto's.

hjs


Jazz

Net gekeken en stukje gehoord. Echt te gek.
Een hele belevenis kan ik me voorstellen.
There is no music without jazz

animal

Blijft een mooi gezicht, zo'n grote vent die z'n emoties uit c.q. duidelijk oprecht ontroerd was.

Jazz

Ja, mooi he
There is no music without jazz

drfill

ja, en 2000 bassdrums en 2000 snares dat zal je zeker voelen..  degenen die er waren .. 
https://youtu.be/xklqZqCwsnw
en wie sloeg er te vaak op die koebel ?    :+
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

hjs

#9
sep 11, 2018, 10:51 Last Edit: sep 11, 2018, 11:12 by hjs
https://www.youtube.com/watch?v=yd7mOIqwB4g

Krijg nog weer kippevel, vooral bij dat stukje airdrummen  :Y



oh, en ik had het grootste drumrek van allemaal  8)



(mijn bekken geklemd aan de  afzetting)

Jazz

Daar kreeg ik zelfs kippevel van. Dit was echt gaaf.
Wat n happening.
Hoe ging dat 's morgens eigenlijk met al die aanloop met spullen ? Was t te overzien ?
There is no music without jazz

hjs

We waren met een bus vanuit Noord Holland, had ik toevallig langs zien komen op fb.
Bij aankomst in Scheveningen wel een lekker stukke sjouwen naar het podium maar de toegang ed was prima geregeld. Opstellen van je spullen wat kennismaken met de mensen om je heen (nog 2 veteranen die in 1992 ook erbij waren) en tegen 11-en ben ik wat met mijn dochter gaan drinken in een van de strand tenten.
Van 1 tot 3 met zijn alle geoefend, nam Cesar met ons het programma door, daarna weer wat gedronken en daarna door de mensen massa terug naar de spullen en om 4 uur begon de show.

Na afloop erg druk en nog wat verder sjouwen :Y
(blij dat ik was uitgeloot voor de Noord (drumstellen) en ik bij Oost alleen een floortom en bekken mee had.


Oh, bij het opstellen draaide ik gelijk een van de poten dol van de floortom (oudje voor paar tientjes gekocht voor dit evenement). Gelukkig had ik voldoende tyrips en ducttape mee  *D en na de oefensessie maar het bekken aan de afzetting vast gemaakt ivm stabiliteit.

Jazz

#12
sep 12, 2018, 14:54 Last Edit: sep 12, 2018, 20:13 by Jazz
-
There is no music without jazz

hjs

Citaat
Groot nieuws: de 2000 Drummers aan zee film komt binnenkort op YouTube!

Four Horizons - 2000 drummers aan zee op 9 september was een waanzinnig spektakel en een geweldige dag.

Nu is er 'de film', een supercoole registratie van dit evenement, met prachtige beelden van artiesten en van 'het veld'.

De videoregistratie zal binnenkort op YouTube gepubliceerd worden.
Maar het speciale YouTube-kanaal dat daarvoor is opgericht heeft eerst 1000 abonnees nodig voordat de video online kan!

Daarom willen we je vragen je nu gratis te abonneren op het '2000drummersaanzee' YouTube-kanaal, dan kan je binnenkort de videoregistratie bekijken!
Ga naar https://bit.ly/2000drummersaanzee en klik 'Abonneren' aan. Dank!
Als je dit wil delen met je collega-drummers, vrienden en familie, helemaal top!
dus even abonneren aub  *O*

kaboemba

Neuh, vind het totaal niet interessant, sorry.

drfill

alle 2000 die meegedaan hebben worden ongetwijfeld 'lid' ..dus
ik snap alleen niet dat voor 'publicatie' zoveel leden nodig zijn ?
je zet er zo een filmpje op..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

hjs

alle 2000 die meegedaan hebben worden ongetwijfeld 'lid' ..dus
ik snap alleen niet dat voor 'publicatie' zoveel leden nodig zijn ?
je zet er zo een filmpje op..
Inderdaad, vroeg ik me ook af waarom dat nodig was.
Maar ik wil de film wel graag zien dus toch maar even hier gespammed  :Y

Nijlpaard

Je hebt minimaal 1000 abonnees nodig om toe te kunnen treden tot het YouTube partner programma. Ze willen filmpje dus alleen online zetten wanneer ze zeker weten dat ze er ook wat aan kunnen verdienen.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

kaboemba

#18
dec 25, 2018, 14:56 Last Edit: dec 25, 2018, 14:58 by kaboemba
Vind ik een goede reden om het niet te doen, youtube, google enz enz zo jammer dat er geen fatsoenlijke alternatieven zijn.
Ik heb echt het idee dat het overgrote deel van de mensheid totaal niet weet wat wij kwijt raken aan deze ondernemingen.

En in het klein, bol.com. bax en dat soort zooi, liever vandaag dan morgen failliet.
Al moet ik toegeven dat ik bij bax ook wel wat gekocht heb en toch mag het van mij kapot (mooie kerstwens he)

Jazz

Kunt t maar kwijt zijn he.  Hohoho
There is no music without jazz

kaboemba

Ja ik dacht ik gooi het er maar uit voor het nieuwe jaar.

hjs

De hele film staat online


Omhoog