GEVRAAGD : Inserts voor bassdrum-lug .

Gestart door Technobeat, sep 15, 2018, 15:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Technobeat

sep 15, 2018, 15:21 Last Edit: sep 15, 2018, 16:09 by Technobeat
Hoi allen .

Vandaag heb ik mijn bassdrum meshhead iets opgespannen en ineens PATS sprong de insertbus eruit ( het ' plaatje ' was afgebroken ) om te kunnen blijven drummen heb ik aan de resovel kant een lug er af gehaald en daar de insert van geleend , maar natuurlijk wil ik weer alles netjes compleet hebben .
Dus wilde ik vragen wie van jullie er nog 1 of meerdere heeft liggen en kan die mij ( tegen betaling uiteraard ) in een envelop toesturen ?

Het gaat om deze :







Hoor het graag via een PB .


Met vriendelijke groeten : Technobeat .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

#1
sep 16, 2018, 12:17 Last Edit: sep 16, 2018, 12:22 by drfill
spanbokmoeren.. lug lijkt type hayman..  je hebt ze in M6, 8 en zelfs M5..
misschien heeft EIG muziek wat losse lugs liggen in een bakje ?
deze lijken iets anders,  werken misschien   https://www.musik-produktiv.nl/onderdelen-percussie/magnum/

td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat

#2
sep 16, 2018, 18:06 Last Edit: sep 16, 2018, 18:16 by Technobeat
Thx Dr.Fill , misschien zijn DIT de juiste , lijken veel op de originele :

https://www.stufffordrums.com/store/p486/lug_inserts.html

Ook een vierkant ' plaatje ' en een stukje metaal nĂ¡ het plaatje waar de veer op kan rusten .
Voor het goede zal ik een originele insert van de week mee naar de zaak nemen en hem met de schuifmaat precies opmeten .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

waarschijnlijk zijn dat ze , idd..  zou mooi zijn als het in de buurt was..
ivm  minimum order en verzend..   
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Paul

Als je ze hebt opgemeten, gewoon de betere drumzaak in Nederland even mailen? Of desnoods STDrums. De meesten zullen dat wel voor je in een envelope willen doen en opsturen.

Oetgrunn

Tunnel music wellicht? En direct maar een stuk of vijf? Als de/het constructie/materiaal niet zo denderend is komt er vroeg of laat nog een...

Technobeat

Tunnel music wellicht? En direct maar een stuk of vijf? Als de/het constructie/materiaal niet zo denderend is komt er vroeg of laat nog een...
Met gewonde akoestische drumvellen hoef je de bassdrum lugs niet zo strak op te draaien , maar omdat ik een 22 inch slagvel-meshhead gebruik moet je hem flink strak zetten i.v.m. de
inbouwtrigger .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat


Van de week een diepte investering gedaan :+  .
Heb de juiste maten van de originele insert doorgegeven aan de firma : Stuff For Drums .
Daarop kreeg ik het antwoord dat ze de juiste inserts hadden liggen en heb er meteen 15 stuks besteld .
Totale kosten incl. bubbeltjes envelop : 4,74 euro , moet wel heel gek lopen wil ik in de toekomst inserts te kort komen :')  .
Vandaag binnen gekregen ( duurde wat langer i.v.m. staking PostNL ) en dus kon ik vanmiddag de lug voorzien van een nieuwe verse insert , de set is gelukkig weer helemaal compleet :)  :)  .




DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Je zult zien dat je er nooit meer 1 nodig hebt, zo heb ik hier ook al het een en ander liggen  :')  (maar geen inserts) .

Technobeat


Ach Animal , het is zo .... ook al heb ik er geen meer nodig , alleen al het gevoel te hebben dat ik ze op voorraad heb is prettig , en het koste de wereld niet :)  . 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Het gevoel te hebben dat JIJ ze (voor ons) op voorraad hebt is voor ons ook prettig  :Y  ;)

Technobeat

No problemo :w ( voor jullie slechts de forumprijs van 2,50 per stuk :+  ) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog