snare bag 14x7

Gestart door FoREVer, feb 11, 2014, 10:35

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer

Voor mijn nieuwe snare zoek ik een snarebag met de maat 14x7 maar kan nergens een tas vinden op musicstore of thomann. Weet iemand een website waar ze die verkopen. Hey liefst  van protection racket
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Machiel

Neem mij vooral niet te serieus.

Hoefnix

De hardcase snarekoffer, geen hoes weet ik, is geschikt tot 8 inch diep.

Sander?

de protection racket snare bag kun je een maat kleiner bestellen toch? -->14x6,5.
Ik heb dat met mijn Mapex Adler sig. snare gedaan (12X5,5) en met mijn 14x7 snare gedaan. De eerste past prima, de tweede krijg ik als het goed is vandaag of morgen binnen....


Robert-Jan

Dit is geen item voor vraag & aanbod dus verplaatst.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

FoREVer

excuses RJ dankje voor het verplaatsen :)

Tja veel keuzes binnenkort maar de Protection Racket 14x8 bestellen dan
dankjewel allen  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Sander?

ik zou een 14x6,5 bestellen  ;)

musiqman

Idd die heeft ruimte zat. Mijn 14x6,5 past makkelijk

De rucksack is iets krapper dan de versie zonder straps.

FoREVer


Idd die heeft ruimte zat. Mijn 14x6,5 past makkelijk

De rucksack is iets krapper dan de versie zonder straps.


oke dan word het de 6,5, als het niet past is er altijd nog iets als retourneren  :+
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

FoREVer

vandaag case gekocht @sander? en @musiqman heb idd een 6,5 gekocht en past prima!  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog