Zeer goed klinkende budget 3 weg inears

Gestart door Bootsie, sep 04, 2016, 11:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Bootsie

sep 04, 2016, 11:06 Last Edit: sep 04, 2016, 20:52 by Bootsie
Beste mensen,

Om meerwaarde uit je vdrum te halen heb je simpel weg goed geluid nodig, toch?
Tenminste zo denk ik erover!

Omdat ik een hobby drummer ben wilde ik een goed geluid maar had geen zin om 500 euro uit te geven aan een fatsoenlijke set inears.
Bij Bax shop heb ik Koptelefoons van 50 euro tot 500 euro beluisterd... Conclusie? Neem geen koptelefoon!!

Mijn doel was een mooie strakke 'TAK' uit mijn snare te halen en een onderbuik gevoel uit de basdrum! Dat is me uiteindelijk gelukt!!! Hoe? 1 more triple drive inears! Wat een fantastische set oordopjes!!

In NL worden ze niet verkocht. Zelf heb ik contact gehad met een importeur uit Italie en uiteindelijk daar gekocht. Totale kosten van €104 incl. Verzending!

Mensen lees de reviews op internet over deze fantastische in ears set en laat je overtuigen!!

Mocht je besluiten ze te willen aanschaffen dan heb ik evt. Het emailadres van de Italiaanse importeur. En nee, ik heb geen aandelen bij 1 more!

Hopelijk hebben jullie iets aan deze info.

Groetjes,

Boot





drfill

niets is zo persoonlijk als 'sound' .. elke frequentie curve van in-ears of koptelef is anders..
dus wat jij een fantastische sound vind,  vind iemand anders waarschijnlijk niet ..
dit is m.i. ook een item wat je nooit 'ongehoord' moet kopen..    net als cymbals..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Robert-Jan

Dus je gaat naar Bax..probeert daar alle koptelefoons en besteld dan een setje uit Italië wat je niet eerder hebt gehoord..en dat is dan opeens je van het?
Het komt heel spammerig over allemaal.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Bootsie

Snap jullie terughoudende reacties!

Maar een koptelefoon kan simpelweg de frequenties niet aan die een ekit heeft! Deze inears wel!

Ja, het was een grote gok maar daarom ben ik des te enthousiaster dat ze zo goed werken! Veel beter dan een koptelefoon!

En nee, ben geen spammer maar wel een zeer tevreden consument!


Robert-Jan

Maar een koptelefoon kan simpelweg de frequenties niet aan die een ekit heeft!


Dat is echt onzin.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Bootsie

Dat is echt onzin.
Ik heb heel veel geprobeerd! Maar voor mij niet goed genoeg! Dus onzin...?

Robert-Jan

Smaak is wat anders dan freqeunties niet aankunnen.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Bootsie

Die ik getest heb gaven niet de dynamiek in het geluid weer zoals de 1more inears! Bij de koptelefoons klonk het heel erg oppervlakkig en werd het heel snel 1 grote brei!

Maar doe met deze info wat je wil. Voordat dit topic een eindeloze welles nietus discussie word wil ik de mensen die geen zin in 100en euros uit te geven aan een paar goede inears laten weten dat er ook een goede optie is voor 95 euro!



Technobeat


Conclusie : Alle ( dure ) koptelefoons zijn waardeloos maar de inears van 1 More zijn zaligmakend :+  .

Dim dam dem ..... dit is pure spam :/  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Oetgrunn

Ze zullen best goed zijn, maar wat ik niet helemaal snap is dat je ergens anders op dit forum schijft dat je ze via Ebay hebt gekocht, daar heb je toch geen Italiaanse importeur bij nodig?
Bij Amazon in Duitsland kosten ze 110 euro incl. verzenden, lijkt me wat veiliger.

Ben net terug van twee weken Kreta en wat daar allemaal hangt aan "merkspul" voor een paar centen is niet te geloven (Beats dopjes voor 2,50...), dacht dat Griekenland bij Europa hoort.

Verder mag je wat mij betreft hier best een goed product aanprijzen, alleen zou je dan wat minder uitroeptekens kunnen gebruiken?
Doet me wel erg denken aan de Amazing Discoveries verkoopfilmpjes bij de commerciële zenders van een aantal jaren geleden, als iemand iets goed vindt dan hoeft dat wat mij betreft niet naar me geroepen worden.

Overigens wens ik je veel plezier met je dopjes en drummen.

Harre

Doet me wel erg denken aan de Amazing Discoveries verkoopfilmpjes bij de commerciële zenders van een aantal jaren geleden, als iemand iets goed vindt dan hoeft dat wat mij betreft niet naar me geroepen worden.
Compleet off topic, maar dat doet me dan weer hier aan denken...

https://www.youtube.com/watch?v=3_a92XgSKjA

https://www.youtube.com/watch?v=h_DFwke5CSE
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Hammar


Omhoog